Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení ekonomické efektivnosti projektů dopravní infrastruktury
Joneš, Filip ; Hromádka, Vít (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením ekonomické efektivnosti investičních projektů do dopravní infrastruktury v České republice. Hodnocení projektů silniční a dálniční infrastruktury se provádí dle metodických podkladů Ministerstva dopravy, Státního fondu dopravní infrastruktury a Ředitelství silnic a dálnic ČR. Jelikož v posledních letech proběhly změny metodických postupů, zabývá se diplomová práce vlivem těchto změn na výsledné hodnoty ukazatelů ekonomické efektivnosti, především na čistou současnou hodnotu. V práci je rozebrán základní kalkulační vzorec pro hodnocení silniční a dálniční infrastruktury, který je nedílnou součásti hodnocení silničních projektů. Dále jsou popsány zásadní metodické změny týkající se např. výpočtu zbytkové / zůstatkové hodnoty projektu na konci referenčního období nebo změna diskontní sazby. Změny jsou aplikovány na případové studii konkrétního úseku dopravní stavby ČR. Vyhodnocuje jejich působení na výslednou hodnotu kritického ukazatele ekonomické efektivnosti, kterým je čistá současná hodnota.
Hodnocení ekonomické efektivnosti projektů dopravní infrastruktury
Joneš, Filip ; Hromádka, Vít (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením ekonomické efektivnosti investičních projektů do dopravní infrastruktury v České republice. Hodnocení projektů silniční a dálniční infrastruktury se provádí dle metodických podkladů Ministerstva dopravy, Státního fondu dopravní infrastruktury a Ředitelství silnic a dálnic ČR. Jelikož v posledních letech proběhly změny metodických postupů, zabývá se diplomová práce vlivem těchto změn na výsledné hodnoty ukazatelů ekonomické efektivnosti, především na čistou současnou hodnotu. V práci je rozebrán základní kalkulační vzorec pro hodnocení silniční a dálniční infrastruktury, který je nedílnou součásti hodnocení silničních projektů. Dále jsou popsány zásadní metodické změny týkající se např. výpočtu zbytkové / zůstatkové hodnoty projektu na konci referenčního období nebo změna diskontní sazby. Změny jsou aplikovány na případové studii konkrétního úseku dopravní stavby ČR. Vyhodnocuje jejich působení na výslednou hodnotu kritického ukazatele ekonomické efektivnosti, kterým je čistá současná hodnota.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.